2013. augusztus 28., szerda

Személyi bambusz

Tegnap az állatkertbe látogattam. Egészen más, mint az európaiak által megszokott állatkert, itt ugyanis busszal visznek körbe, az állatok pedig szabadon vannak (persze egymástól azért elválasztva), kicsit Jurassic Park feelingje volt, persze T-rex helyett tigrissel.
Persze a legtöbb állat aludt, mint ahogy az állatkertekben oly gyakori. A busztúra után, saját magunk is körbejárhattuk az állatkert másik részét, ahol többek között egy meglehetősen visszataszító állat bemutatót is megtekinthettem, Rémes, ahogy az állatokat kezelik, már-már szurkoltam, hogy az egyik tigris csapjon oda egyet az idomárnak, miután az megüti a pálcával. Ezen kívül megcsodálhattam az ország egyik nemzeti kincsét, azt a lényt, amely az elmúlt évtizedekben letaszította Mao Ce-tungot a trónról és kiépítette saját személyi kultuszát, az Ailuropoda melanoleucát, vagy ismertebb nevén, az óriáspandát. Nekik külön boltjuk és légkondis házuk volt. Természetesen ők is aludtak.



Csodaszarvas.

Döglött panda.


Ma délután újdonsült helyi idegenvezetőmmel (ld.: Uszikálás c. bejegyzés) elmentünk a Tajping utca nevű sétáló utcába és szétnéztünk.

Kép a belvárosról.
A Tajping utca "bejárata".
Maga az utca.
Gyerekként megőrültem volna egy ilyen táskáért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése