2013. augusztus 26., hétfő

Főzőcske

Tegnap, a szülinapomon, moziban voltam, megnéztük a Szörny Egyetem c. filmet (angolul, még szerencse, hogy volt kínai felirat, mert így értettem miről beszélnek!). Ezen kívül azonban semmi említésre méltó nem történt.


Az üzletláncom.
A világegyetem legjobb filmje.
Valami torta-féleség, amit Sakura készített.
Sajnos tegnap éjszaka,
úgyhogy enni nem tudtam belőle, de legalább láttam. xD

Ma az volt, hogy elmentem Sakurához (rég nem találkoztunk már), és együtt főztünk, én ismét megpróbálkoztam (igen, egyszer már megtörtént, csak a blogba nem írtam bele azt hiszem)  a borsos tokánnyal, ezúttal borssal együtt, de most nem sertéscombból, hanem csirkemellből csináltam, Sakura pedig párolt zöldséget készített. Nagyon király lakásuk van, és kínai viszonylatban tágas is. Van egy kiskutyája, aki elég hiperaktív, és egész végig a lábamat ölelgette meg rágcsálta. Ha lesz legközelebb, akkor megpróbálkozom a rántott hússal is, elvileg ahhoz is be lehet szerezni az alapanyagokat, de majd még megérdeklődöm (a zsemlemorzsában nem vagyok biztos). Főzés után TV-ztünk egy kicsit, valami sorozatot néztünk, egy ideig elszórakoztunk azon, hogy nem teljesen értem, mit mondanak, és olyankor alámondom az általam kitalált szöveget.

A Wang lakás nappalija.

Rotyog a tokány a wokban.
Kutya és döglött csirke.
De azért persze fogyózik...
A kész mű. Borsos tokány - borssal.

1 megjegyzés: