2013. augusztus 22., csütörtök

Delfintájfun!

Tegnap előtt este biciklizni mentem egy tó körül a családdal, elég izgalmas a kaotikus kínai forgalomban kerekezni. Éééés... sikeresen elhagytam a fényképezőgépemet... klassz, mert pont azelőtt vettem, hogy kiutaztam volna... még két hónapos is alig volt szegény.

Na mindegy, tegnap megmásztuk a Yuelu-hegyet (Jüelu), közben benéztünk a Yuelu Akadémiára, mely a Hunan Egyetem elődje, és Magyarország még nem is létezett, amikor megalapították. Megnéztünk egy buddhista kolostort, majd elmentünk forrásvízért, amiből később Gilberto (angol név) teát készített nekünk. Zöld, fekete és bazifekete teát. Ez után elmentünk a belvárosba, és vagy 3-4 étteremben kajáltunk, mindig rendeltünk valamit közösen, megettük, majd továbbálltunk.

Mao a Yuelu-hegy lábánál.
A Yuelu Akadémia térképe.
Szikla a bejáratnál.
Császári könyvek tára.
Buddhista kolostor bejárata.
A nyugati utazás egy jelenete.
Főépület.
Kilátás a hegyről, sajnos köd volt és nem este.
Állítólag este nagyon szép.
Ugyan ki ne akarna.
Egy kis japán vonatkozás.

Ma pedig az akváriumot látogattam meg, elég drága, és nem is valami nagy, a tartályok kicsik és indokolatlanul sok hal / teknős / tengeri herkentyű van túl kis helyen, de legalább van delfin show. Klassz volt, életemben először láttam élőben delfint.
Egyébként egész nap esett az eső, állítólag a tájfun miatt van, ami most épp Tajvannál jár, így kérdéses, hogy a holnap hazautazó két tajvani barátom tényleg haza tud-e menni.

Az akvárium bejárata. Igen, egy hajó.
Kiszhalat tesszék!
Beluga bálna.
Delfin, szar kép, de van videó!
Pofazacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése