2013. július 12., péntek

Welcome Party

A mai napon sikeres látogatást tettünk a Tianxinge-be (egyébként azt jelenti, hogy "a mennyei/isteni szív pavilonja"). Sosem gondoltam volna, hogy az OM azonosítónak valaha is hasznát veszem majd, de a mai nap ez is megtörtént. 32 jüan a belépő a pavilonba, ami elég drága, de diákok féláron is bemehetnek, a magyar diákomat nem fogadták el, ezért megpróbálkoztam az OM azonosítóval (azon van angol felirat is). Azt elfogadták, így spóroltam 16 jüant.
Visszafelé akartunk inni egy kis teát, ezért betértünk egy "teaházba", Eliza megkérdezte, lehet-e itt teát kapni, erre azt mondták ez itt egy zene iskola (tradicionális kínai hangszeren oktatnak). Ennek ellenére megkínáltak görögdinnyével (itt is nagy sláger nyáron), fekete teával, játszottak zenét, és megengedték, hogy kalligrafáljak (nem tudom, van-e ilyen szó). Eliza azt mondta, hogy ha egyedül ment volna, ezt nem csinálták volna meg, szóval VIP-nak éreztem magam.


Tianxinge, főépület.

Itt teáztunk.
Gu qin (ku tyhin), ősi kínai pengetős hangszer.
Első sorból. :) (Mivel senki más nem volt ott)
Tianxinge kalligráfia, a baloldali az enyém,
kb. mindent elfelejtettem már, amit kalligráfia szakkörön tanultam,
bár összesen csak háromszor voltam talán...

Hétkor welcome party-t tartottak a helyiek, úgyhogy odamentünk, a buli jó hangulatban telt, először is mindenkit bemutattak, aztán volt egy pár játék, végül pedig talent show, ahol mindenkinek be kellett mutatnia valamit (ének, tánc, bármi...). A buli végeztével a lengyel (Alexandra) és a marokkói lány (Shama), az egyik tajvani srác (Freddy - angol név) meg én, el akartunk menni inni valamit, de Eliza azt mondta, haza kell jönnöm, mert ha megyek kocsmázni, akkor Lu Yang (Lu Jang, a srác, akinél lakom - ő is ott volt a partin) is jönni akar majd, és mivel még csak 15, nem ihat, és nem maradhat kint éjszakára. Szóval így hazajöttem, és játszottam vele egy pár játékot a gépen. Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, de majd legközelebb bepótolom.

Fiona (angol név) beszédet mond a welcome partin,
ő interjúvolt meg anno, nagyon jól beszél angolul.
Egyébként ma legalább 3x mondták, hogy hasonlítok Sheldonra a Big Bang Theory-ból (én nem nézem a sorozatot), ez nyilván nem igaz, de lehet az ő szemükben tényleg hasonlítok. Az utcán továbbra is megbámulnak az emberek, szóval ideje lesz hozzászokni. Lizával kitaláltuk, hogy ha még egy pár ember azt mondja, hogy úgy nézek ki, mint Sheldon, akkor elmegyünk egy bevásárlóközpontba és 15 jüanért dedikálom az emberek dolgait.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. the one on the left is mine, the other one was written by a student of the music school

      Törlés
  2. you really wrote it well!! haha you're a fake European!!! :D

    VálaszTörlés